Dobiegła końca kolejna edycja największego w tej części Europy wydarzenia na rynku nieruchomości, architektury, wnętrz oraz wzornictwa – 4 Design Days. W Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach zebrali się architekci, projektanci, inwestorzy oraz deweloperzy. Wydarzenie trwające 4 dni odwiedziło łącznie ponad 30 tysięcy gości. Mieli oni możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami prezentowanymi na powierzchni 13 tysięcy m2 przez ponad 300 wystawców. Jednym z nich była marka Opoczno.
Strefa pełna inspiracji
Stoisko, które marka Opoczno współdzieliła wraz z marką Cersanit przybrało kształt reprezentacyjnej strefy połączonej z miejscem do spotkań i dyskusji. Zostały na nim zaprezentowane różne serie płytek w ciekawej formie przestrzennych brył. Znalazły się tam między innymi cieszące się sporym zainteresowaniem zwiedzających, nowości marki Opoczno w formacie 30:90 - kolekcje Love You Navy, Ocean Romance oraz Grey Blanket. Goście stoiska zwracali szczególną uwagę na wchodzące w ich skład płytki strukturalne oraz kolorystykę. Love You Navy idealnie wpasowuje się w trend kolorystyczny roku 2020 – łączy głębię granatu z satynowym wykończeniem. Charakterystyczny dla tej kolekcji wzór wklęsło-wypukłego chevronu daje ciekawy efekt wizualny. Kolekcja Ocean Romance przyciągała wzrok strukturą płytek inspirowaną spienionymi falami i delikatną, morską kolorystyką w niebiesko-zielonej tonacji połączonej z bielą. Grey Blanket zaskoczyła zaś wyjątkową strukturą gniecionego papieru oraz powierzchnią wykończoną szkliwem mikroganilia, dającą efekt lekkiego połysku. Zaprezentowane na targach nowe kolekcje już przed rynkową premierą zdążyły zdobyć uznanie jurorów oraz nominację w konkursie Perły Ceramiki UE 2019. Na stoisku marki nie zabrakło także ekspozycji z chętnie wybieranymi przez inwestorów i architektów gresami Grand Concept, odwzorowującymi motywy natury i świata.
Zieta Studio wraz z marką Opoczno
W tym roku marka Opoczno zaangażowała się również we wspólne działania z Zieta Studio. Specjalnie na targi 4 Design Days stworzyła dedykowany podest, na którym zostały zaprezentowane lustrzane obiekty Zieta Studio – Crystals Monoliths. Podest o wysokości 10 cm został zbudowany z różnych formatów płyt gresowych inspirowanych kamieniem – Newstone Graphite Lapatto, których powierzchnia delikatnie odbijała światło oraz idealnie wpisywała się w całość stylistyki, podkreślając piękno projektów Zieta Studio.
Wykłady dla profesjonalistów
4 Design Days to również świetna okazja do rozmów z ekspertami, wymiany doświadczeń i inspirujących wykładów. W panelu dyskusyjnym „Projekt łazienka: projektowanie z sensem” uczestniczył Piotr Wychowaniec, Trade Marketing Manager marki Opoczno i Cersanit.
Marka Opoczno uczestniczyła w 4 Design Days po raz drugi. Jej stoisko na tegorocznych targach odwiedziły setki osób, zarówno znających już dobrze produkty Opoczno i zainteresowanych nowościami, jak i tych, którzy dopiero mieli okazję poznać świat Opoczno. Zobaczcie, jak było!
Link do strony artykułu: https://beta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/opoczno-na-4-design-days-w-katowicach-relacja